Ofte stillede spørgsmål
Nedenfor har vi samlet svar på de hyppigste spørgsmål ifb. med brug af Tryg Lægehotline.
Du kan kontakte os fra 7 - 16 alle dage på tryg.helpdesk@aleris-hamlet.dk
Husk altid at fortælle support følgende:
Du bør kontakte Tryg Sundhedsteam på telefon +45 7011 2020 for at undersøge:
Hvis du fravælger offentliggørelse af for- og efternavn ifm. nemID, kan du ikke logge på løsningen. Problemet kan løses, hvis du installerer den seneste softwareopdatering af IOS og Android app.
Hvis du ikke kan logge ind med dit nemID - kan du tjek følgende hjemmeside https://www.nemid.nu/dk-da/
Eller klik på Driftstatus.
Videokonsultationer kan ikke afvikles i en Safari browser. Prøv at åbne en af nedenstående browsere eller download videodoktor app'en på App Store eller Google Play.
I forbindelse med videokonsultation vil du blive bedt om, at give tilladelse til brug af kamara og lyd på din telefon, tablet eller PC.
Hvis du ikke giver denne tilladelse vil videokonsultationen ikke kunne gennemføres.
Du skal give tilladelse til brug af kameraet på din telefon, tablet eller pc. Klik på tillad / allow i den pop-up, som kommer frem, når du ringer op til Aleris-Hamlet Online. På en pc er det i toppen lige under url'en.
Så skulle det gerne virke, hvis det rigtige kamera er valgt.
Android: Version 4.4 eller nyere (primært enheder fra Samsung, Google Next, Huawei, Nokia, Motorola, Ericsson).
IOS: Version 10.1 eller nyere (iphone og ipad)
Web: Anvend en af følgende browsere - Chrome, Edge og Internet Explore med Tokbox plugin (bliver du automatisk bedt om at installere).